IKLAN

01 June 2012

Akhirnya Dapat Juga KuMilikinya


 Assalamualaikum....

Akhirnya dapat juga iera memilikinya setelah lama mengindam benda ni. Tiap kali singgah kedai elektrik mesti cari benda ni  tapi tak de. Hajat  di hati nak beli online je kat blog Chef Asma.  Tapi agak mahal juga sebab termasuk  jadi tangguhlah dulu. Iera beli Steamer Trio ni kat Jusco Setiawangsa. Memang dah rancang kalau gi Jusco mesti kena cari benda ni sebab iera tahu kat situ je ada jual.Masa gi tengok, cuma ada satu je stoknya. Apa lagi, terus je kita rembat padahal waktu tu baru je sampai situ. Tak pasal-pasal kena angkut benda ni ulang alik.Hihihihi....

Iera beli Steamer Trio ni dengan harga RM170.05 lepas diskaun. Dapat kupon diskaun lagi tapi entah bila lagi nak gi sana.......
Photobucket

1 comment:

Ilhamkreatif said...
This comment has been removed by a blog administrator.
© Tentang Dia | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™