IKLAN

28 February 2012

Kek Birthday 4 Dalam 1


Assalamualaikum

Sebenarnya dah lama tertangguh nak beli kek birthday untuk anak-anak tahun lepas. Disebabkan hari jadi dia orang jatuh berderet tiap2 bulan, IeRA ambil keputusan nak buat sekali gus je. Tapi bila masuk bulan Disember, tertunai pulak janji dengan dia orang. Terlalu sibuk dengan kerja2 di pejabat. Sudahnya, dah masuk tahun baru pun masih belum buat lagi. Sempena birthday hubby jatuh bulan ni, IeRA beli je kek untuk dia orang semua, kira 4 dalam 1  lah ni....

3 comments:

anisalya said...

kongsi kek ek? boleh la. penjimatan tu. hehehe...

izahdaut said...

senang kerja kan.. 4 in 1.. hehehe.. kadang nak jugak buat gini. tapi jauh2 gak bulannya. kalau dekat kita buat in 1 je semua. bagus tu

wan nurul hezrina said...

penjimatan berganda!suka suka suka...

© Tentang Dia | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™