IKLAN

15 February 2012

Terkunci Buat Selama-lamanya....


Assalamualaikum...

Kenal lagi tak header kat atas tu???? Tentu ada yang ingat dan ada yang lupa. Sebenarnya tak tahu macamana nak mulakan. Yang pasti UMMIAFFAF telah terdelete buat selama-lamanya. Inilah akibatnya dok gatal tangan nak edit sana sini. Last2 habis semuanya terdelete. Anggap je lah kita pindah rumah baru je, dulu kita menyewa je, itupun bahagian dapur je. Sekarang ni selesa sikit luas pulak tu.....


UmmiAffaf dah terkunci selama-lamanya........

6 comments:

Iera balqis said...

hye awk ! tolong follow blik blog sye..:)

Zefa NorAsmara said...

Laaa.. terdelete rupanya. Harap2 tak berulang lagi, peringatan buat ibu yusuf juga.. :D

BELAJAR MASAK2 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BELAJAR MASAK2 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BELAJAR MASAK2 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BELAJAR MASAK2 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
© Tentang Dia | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™