IKLAN

02 December 2014

Roti Sosej Mudah... Anak-anak pasti suka!!!

 Assalamualaikum buat semua...

Cuti-cuti sekolah ni, kami sekeluarga masih belum ada apa-apa perancangan lagi. Kalau tidak kerana si comel Affaf nak graduasi taski minggu depan. Kita orang dah lama dah balik kampung. Tadika lain tak lama buat tapi taski anak iera memang lambat. Selalunya hujung tahun baru buat. 



Projek hari minggu bersama anak-anak. Buat banyak sekali gus dan simpan untuk frozen untuk buat stok. Boleh di goreng bila-bila masa nak makan.


Kalau ada sesiapa nak tengok tutorial roti sosej ni, boleh singgah SINI. Iera pun rujuk kat Blog zalinzalina juga. Cubalah... iera pun dah banyak kali buat.



Gulung siap-siap dulu sebelum golek-golek ye..


Iera jadi tukang pemerhati jer. Maklumlah ada pembantu.. 



Dah siap packing untuk simpan kat freezer...

Photobucket

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Iera..mudah klu dah buat kuih frozen ni...sesak2/time kita sbk..leh terus goreng jer

iryanty ahamad said...

salam kenal ieza...

iryantyahamad.blogspot.com

danish aurora said...

sedapnya boleh buat nih
i follow nanti u follow kiter k hahah

© Tentang Dia | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™