IKLAN

18 July 2013

Realisasikan ImpianMu Bersama Nadiafarahida Dan Wall Makeover By Na

Assalamualaikum..

Memang teruja bila blog nadiafarahida sedang mencari 3 buah rumah untuk di makeover secara percuma yang ditaja sepenuhnya oleh Wall makeover by Na. Macam tak percaya  kerana ada juga insan yang baik hati ini sanggup menawarkan hadiah yang agak lumayan ini. Tawaran mereka menyebabkan ramai pengikut  nadiafarahida & Wall makeover by Na mula berangan-angan agar impian mereka menjadi kenyataan. Tidak terkecuali jugalah dengan iera yang sudah mula berangan kerana memang impian iera untuk menghiasi bilik anak perempuan kesayanganku  dengan warna kesukaannya. Tak salah rasanya jika kita berangan-angan dulu walaupun tidak semestinya menjadi milik kita. Sekurang-kurangnya kita perlu berusaha mendapatkannya.

Jom kita tengok syarat-syaratnya dulu...




 1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na kat sini - Done

2. Like facebook fanpage Nadiafarihida kat sini - Done

3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall Make Over by Na yang korang berkenan untuk dimake over ........ - Done




Inilah pilihan yang dibuat oleh Affaf....


  
 
" Saya nak  www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."


Iera hanya ada  satu sebab je iaitu ingin merealisasikan impian seorang ummi untuk menghiasi bilik anak perempuan kesayangan  ummi, Affaf  yang berumur 5 tahun yang terlalu taksud dengan warna kesukaannya iaitu warna merah jambu (pink) termasuklah umminya juga. Memang impian iera dari dulu lagi, bila kami sudah mampu mempunyai rumah sendiri, iera ingin menghiasi bilik anak perempuan iera dengan warna kesukaannya.

Sebelum ini kami tinggal di kuarters menyebabkan iera tak mampu merealisasikannya kerana tidak dibenarkan. Setelah bertahun lamanya menetap di kuala lumpur, akhirnya kami mampu memiliki sebuah rumah itupun agak tercorot dari bandar kerana tidak mampu mempunyai rumah di tengah-tengah kota ini. Tanyalah kepada sesiapa pun, bila menpunyai rumah sendiri tentu kita mempunyai impian, begitu juga iera. Salah satu impian iera  semestinya iera ingin menghiasi bilik anak perempuan iera kerana kami berdua mempunyai citarasa yang sama. Dah siap-siap pesan kat husband, iera nak husband cat bilik affaf warna pink tapi buat corak striped feature wall (tapi dia macam tak yakin je dapat buat )  



Kalau nak tahu, Affaf tersangatlah suka dengan warna pink, semua benda yang dimilikinya semuanya warna pink. Semua benda yang dia mahu, mesti warna pink yang dipilihnya sampaikan dia sibuk dok tanya kenapa baju sekolahnya tak boleh warna pink!  Mungkin dari kecil lagi, iera asyik beli apa-apa pakaian @ barang untuknya mesti warna itu sampai husband bising macam tak de warna lain lagi ke? Sebelum ini, iera ada 3 orang hero jadi tak ada peluang nak beli warna pink. Ini kira balas dendamlah sebab dah lama kempunan nak beli warna pink.



Sewaktu kami berbincang nak tetapkan warna dinding untuk rumah baru, Affaf sibuk mencelah juga. Katanya, Affaf nak bilik warna pink . Affaf nak katil pink, alamari pink & lampu pink juga. Nanti ummi belikan ye....(Affaf sayang, kalau tak cakap pun tak pe, memang ummi akan buat dan menghiasi bilik affaf dengan warna kesukaan affaf nanti ummi boleh tumpang sekaki juga... ).


Jika rumah kami terpilih oleh Nadia untuk dimakeover oleh Wall Makeover by Na,mungkin affaflah orang yang paling gembira dan ibu mana yang tak mahu anaknya gembira (tak dapat iera bayangkan kegembiraannya) . Jika tiada rezeki, kami tetap akan mengunjungi Wall Makeover By Na kerana iera sudah jatuh cinta dengan design-design di situ.dan tetap akan menghiasi bilik anak perempuan iera dengan warna kesukaannya. 


Terima kasih kepada Nadia & Wall Makeover By Na mengajurkan giveaway ini yang mana mampu merealisasikan impian seseorang dan Good Luck kepada semua.

'Kakak Nadia, nanti pilih rumah affaf ye'.......


 Photobucket

1 comment:

Unknown said...

singgah sini..goodluck.. :)

© Tentang Dia | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™