IKLAN

04 March 2012

Bihun Soto ADAMI

 Assalamualaikum....

Hari minggu lepas, anak buah ada datang rumah. Elok benarlah ada orang nak datang, dapur pun dah lama tak berasap. Pelan asalnya nak masak soto je buat dia orang tapi hubby iera tak berapa suka sangat masakan macam ni, di samping tu iera sediakan juga bihun untuk dia.
Kalau dulu iera suka guna perencah soto peserai dari batu pahat. Oleh kerana tak de stok, iera rembat je perencah soto Adami ni kat sogo. Sedap juga.............

4 comments:

Gee® said...

Sedap wehhhh....sgt menggoda

CT Delima said...

As'salam Iera

baru semalam makan soto kat tesco ampang dengan anak2 dan suami...hehehe. lama juga k.ct tak buat soto kat rumah,sedap pulak masih terasa2 lagi kat tekak ni :)

izahdaut said...

aa memang boleh tahan gak perench adami ni kan. mee rebus dia pun ok sedap. hubby saya kalau soto makan gitu je memang tak masyuk jugak. nak kene lengkap la.. mesti begedil yang lembut2. ngan kicap sambal yang kena ngan taste dia. kalau idak tak brapa layan gak la.. hehe.. mcm2 ek

ibh said...
This comment has been removed by a blog administrator.
© Tentang Dia | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™